ارایشی گناوه

توضیح در باره ی لوازم ارایشی و بهداشتی

ارایشی گناوه

توضیح در باره ی لوازم ارایشی و بهداشتی

رژگونه دوسه ( cheek blush doucce)

سیاوش هادی فر | پنجشنبه, ۱۷ اسفند ۱۳۹۶، ۰۲:۳۱ ب.ظ | ۰ نظر

توضیحات محصول رژگونه دوسه  ( cheek blush doucce)

هنرمندان آرایشی می گویند، رژ گونه بهترین محصول آرایشی برای بشاش و سرزنده نشان دادن چهره است.

رژ گونه دوسه، با بازده رنگی خالص، داشتن الیاف نرم و مخملی و پوشش دهی مناسب، باعث می شود با یک حرکت برس، گونه ها، زیبا و برجسته تر به نظر برسند. این محصول به دلیل داشتن بافت سبک و رنگ دانه های طبیعی برای پوست های حساس مناسب است و احساسی کاملا طبیعی و راحت بر روی پوست به همراه می آورد. همچنین رژ گونه دوسه فاقد روغن بوده که باعث افزایش ماندگاری آن می شود.

ویژگی های اصلی

رژگونه دوسه 

cheek blush doucce

دارای الیاف نرم و مخملی
حاوی رنگدانه های طبیعی
بدون روغن
فوق العاده نرم و سبک
پوشش مناسب
ماندگاری بالا
مناسب برای پوست های حساس

فروشگاه اینترنتی داهاتو پیشتاز لوازم ارایشی 

وزن این محصول ۳٫۵ گرم است و محفظه آن دارای آینه  است.

این رژگونه با ترکیبات بدون روغن و چربی خود، بسیار ایده آل برای افرادی است که با مصرف مواد آرایشی دچار جوش های زیر پوستی و چرکی می شوند.

این طور رژ گونه بزنید تا گونه هایتان برجسته دیده شوند

چه صورت های استخوانی و لاغر و چه صورت های گرد و تختی که برجستگی گونه ندارند و صاف و یکدست هستند، این روش می تواند در نشان دادن گونه ای زیبا به آن ها کمک کند به این ترتیب که:
پس از زدن کرم هایی که باید استفاده کنید، از ضد آفتاب تا کرم پودر های مورد مصرف خود برای صاف و یکدست شدن و زیبا سازی پوست، از دو رنگ رژ گونه ی نزدیک به هم استفاده کنید. ابتدا کم رنگ آن را با برس گرد و نرم رژگونه، درست از کنار بینی شروع کرده و تا کنار گوش ادامه دهید و این کار را برای هر دو طرف، کامل و مساوی انجام داده، سپس از رژگونه ی پر رنگ تر استفاده کنید. این بار برس را از کنار بینی بزنید، اما به حالت هفت گرد و به شکل گونه. دقت کنید که تا روی گونه ها بیشتر ادامه ندهید و با حرکت رفت و برگشت به آن خوب شکل دهید.
اگر هنگام انجام این کار کمی حالت لبخند و خنده نیز به چهره بدهید کار برای شما راحت تر خواهد بود؛ چرا که محل دقیق گونه بر روی چهره ی شما مشخص خواهد شد و این منطقه بر روی صورت، همان جایی است که باید از رژ گونه ی پر رنگ تر استفاده شود.

نظر کارشناسان:

برخی از رژ گونه ها حاوی تار( نوعی مشتق نفتی) هستند که باعث ایجاد جوش می‌شوند. بنابراین نباید از آن ها استفاده شود. اما رژ گونه دوسه، فاقد تار و روغن می باشد و به دلیل داشتن الیاف نرم و مخملی و وجود رنگ دانه های طبیعی در آن، برای انواع پوست، به خصوص پوست های حساس کاملا مناسب است و استفاده از آن آسیبی برای بدن ندارد.

  • سیاوش هادی فر

cheek blush doucce

رژگونه دوسه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی