ارایشی گناوه

توضیح در باره ی لوازم ارایشی و بهداشتی

ارایشی گناوه

توضیح در باره ی لوازم ارایشی و بهداشتی

رژ لب مایع حجم دهنده براق دوسه – doucce liquid lipstick plumping gloss

سیاوش هادی فر | پنجشنبه, ۱۷ اسفند ۱۳۹۶، ۰۲:۳۳ ب.ظ | ۰ نظر

رژ لب مایع حجم دهنده براق دوسه – doucce liquid lipstick plumping gloss، برق خیره کننده‌ ای دارد به گونه ای که تنها با یک بار زدن، لب‌ ها درخشان و حجیم می‌ گردند و پوششی غلیظ و یکدست روی لب ها ایجاد می شود. همچنین این محصول دارای ویتامین E و B بوده و بافت سبک و ابریشمین دارد که باعث می شود از خشکی لب‌ ها جلوگیری شده و مرطوب باقی بمانند.

رژ لب مایع حجم دهنده براق دوسه رژ لب رژ لب مایع حجم دهنده براق DOUCCE

ویژگی اصلی

رژ لب مایع حجم دهنده براق دوسه 

 doucce liquid lipstick plumping gloss

پوشش فوق العاده غلیظ و خاص
حجم دهنده
درخشان کننده
دارای ویتامین های B و E
حفظ رطوبت و نرمی لب
بافت سبک و ابریشمی

فروشگاه اینترنتی داهاتو پیشتاز لوازم ارایشی 

ترفندهای جادویی برای استفاده از رژ لب

امکان ندارد کسی استعداد آرایش داشته باشد و نداند که رژ لب چه تاثیر شگفتی بر زیبا سازی صورت می گذارد، شما می‌ توانید به گونه‌ ای لب‌ هایتان را آرایش کنید که چهره ای جذاب و وسوسه‌ انگیز یا بسیار رمانتیک و چشمگیر داشته باشید. برای این کار می توانید نکات زیر را به کار بگیرید:
باید لب را هم زیرسازی کرد
اگر خواستار یک آرایش موثر و دقیق در لب خود هستید، باید توجه داشته باشید که یک بوم خوب در اختیار ندارید، چرا که لب از یک رنگ طبیعی برخوردار است که اثربخشی رژ لب را تا حدودی کاهش می‌دهد. برای ساختن یک بوم خالی، از یک لایه بسیار نازک زیرسازی مانند بالم لب، در سرتاسر لب خود تا مرز خط لب استفاده کنید.
راه سریع‌تر را انتخاب کنید: استفاده از رژ لب مایع
دو رژ مایع با یک تُن رنگ انتخاب کنید، به طوری که یکی سایه دیگری باشد. برای لب بالایی از رنگ روشن‌ تر و برای لب پایینی از رنگ تیره تر استفاده نمایید، این کار را با مهارتی انجام دهید که خیلی واضح نباشد.
از انگشت خود استفاده کنید!
وقتی لب خود را به گونه‌ ای آرایش می‌ کنید که بیشتر جلوه کند، یکی از انگشتان خود را در درون لب خود قرار دهید و لب خود را ببندید، سپس انگشت خود را بیرون بکشید، با این کار رنگ لب اضافه‌ ای که بر روی لب قرار دارد پاک می شود و دندان ها را رنگی نمی کند.
با رژ لب براق جان تازه‌ ای به چهره خود بدهید
استفاده از رژ براق باعث شاداب و جوان به نظر رشیدن چهره می‌ شود، رژلب‌ های براق بنفش روشن، رژ های اکلیلی و ارغوانی تیره برای این منظور به شما پیشنهاد می شود.

 

نظر کارشناسان:

رژ لب یکی از لوازم آرایش رایج دنیا است که تقریبا تمام خانم ها از آن استفاده می کنند. اما مساله ای که کمتر مورد توجه آن ها قرار می گیرد، این است که چشم ها و لب ها مهم ترین و حساس ترین اعضای چهره هستند و بیشترین تولید های محصولات آرایشی هم مربوط به این دو ناحیه می باشد. رژ لب مایع حجم دهنده براق دوسه – doucce liquid lipstick plumping gloss، باعث افزایش رطوبت و حجم بصری لب شده، در عین حال آن را براق و درخشنده می سازد. همچنین پوشش فوق العاده غلیظ و خاص لب های شما را حجیم تر و درخشان تر می نماید. این محصول با دارا بودن ویتامین B و E رطوبت خاصی به لب های شما می بخشد که باعث بافت نرم، حجم بیشتر لب به همراه براقیت می گردد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی